مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-13اجتماعي

آخرین مهلت معرفی دانش آموزان و دانشجویان مشمول سربازی 


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از مهلت یکساله معرفی دانشجویان مشمول از تاریخ فراغت و یا انصراف از تحصیل خبر داد و گفت: تمامی دانش آموزان بشرط تحصیل حضوری و مستمر حداکثر تا پایان 20 سالگی فرجه تحصیل دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا کریم پور در تشریح این خبر گفت: برابر تبصره (1) ماده (33) قانون خدمت وظیفه عمومی، حداکثر معافیت تحصیلی در مقطع تحصیلی کاردانی 2 سال و 6 ماه، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته 3 سال، کارشناسی پیوسته 5 سال و کارشناسی ارشد پیوسته 6 سال، دکترای پیوسته 8 سال و دکترای تخصصی 6 سال است.

وی افزود: دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاهی که در سنوات اولیه تحصیلی موفق به فراغت از تحصیل نشده اند درصورت موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه مربوطه می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و حداکثر تا دو ترم مجوز سنوات ارفاقی به صورت مرحله ای دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خصوص مهلت معرفی دانشجویانی که در سنوات ارفاقی فارغ التحصیل می شوند،گفت: دانشجویانی که با بهره مندی از سنوات ارفاقی فارغ التحصیل می شوند مانند سایر دانشجویان از حداکثر یکسال مهلت معرفی برخوردار بوده و همچنین در صورت پذیرش درمقاطع بالاتر نیز می توانند از معافیت تحص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت معرفی دانش آموزان و دانشجویان مشمول سربازی 

آخرین مهلت معرفی دانش آموزان و دانشجویان مشمول سربازی